Media społecznościowe to przyszłość marketingu. Oczywiście sukces wymaga tutaj jasnych celów i wysokiej jakości treści. Twoje zdjęcia, filmy i teksty powinny dawać wartość. Dziś pokażę kilka „tajnych” porad i wskazówek, które pomogą uzyskać większą publiczność. Najlepszą częścią tych porad jest to, że wymagają minimalnego wysiłku, ale zapewniają znaczny zysk. Poniżej przedstawiam kilka sekretów, jak z nich korzystać i dlaczego są one ważne dla twojego planu marketingowego.

 

FACEBOOK

1. Zachęcaj ludzi, którym podobają się twoje wpisy, do polubienia twojej strony

Jednym z najprostszych sposobów rozwijania swojej strony jest użycie narzędzia „polubienie” obok nazwisk osób. Robiąc to, zapraszasz ich do „polubienia” twojej strony, którą wielu z pewnością zrobi. Aby przyspieszyć ten proces, możesz również zwiększyć liczbę postów, aby zyskać bardziej perspektywiczne polubienia. Gdy wpis jest „promowany”, wyświetla się grupie osób, które ty wybierzesz. Reklama za kilak złotych pomoże Ci do nich dotrzeć, a następnie zaprosić tych, którym podobają się twoje treści.

2. Udostępniaj treści w dużych grupach tematycznych

Grupy na Facebooku są jedną z najcenniejszych części Facebooka. Są jednak dwa główne powody, dla których wymieniam je w tym przewodniku.

1) Mogą przyspieszyć wzrost twojej strony.

2) Mogą dać Ci dużą liczbę wyświetleń wideo.

Gdy udostępnisz swój film lub wpis w jakiejś grupie, to stanie się on powodem do dyskusji, a tym samym przysporzy ci nowych zwolenników. A oni z kolei szybciej polubią twoją stronę. Zanim jednak zaczniesz udostępniać, to pamiętaj o kilku rzeczach:

1) Pamiętaj, aby przestrzegać zasad grupy (czasami promocja nie jest dozwolona),

2) Upewnij się, że udostępniasz coś ze swojej strony, by zdobyć zasięgi i obserwujących,

3) Uważaj, aby nie przesadzić z nadmiernym udostępnianiem w kilku grupach o tej samej tematyce. Możesz przesadzić i z czasem ludzie przestaną reagować na twoje wpisy, a możesz zostać nawet zbanowany,

4) Testuj różne treści na różnych grupach i sprawdź, gdzie jakie się najlepiej sprawdzają.

 

YOUTUBE

3. Używaj hashtagów w odpowiedni sposób

Czy wiesz, że YouTube również adoptował hashtagi? Zgadza się, to już nie tylko na Instagramie i Twitterze. Aby to zrobić, wystarczy dodać trzy hashtagi w dowolnym miejscu opisu. Będą automatycznie wyświetlane w Twoim tytule. Dzięki umieszczeniu filmów z tymi tagami, będą one widoczne dla większej liczby osób. Używaj maksymalnej możliwej ilości hashtagów.

 

4. Dodawaj w opisie link do subskrybcji, aby zwiększyć ich ilość

To kolejna przydatna rada. Stwórz specjalny link ułatwiający użytkownikom portalu subskrybować twój kanał za pomocą linku subskrypcji. Jest to skrót, który pozwala użytkownikom szybko subskrybować (jednocześnie przypominając im o tym). Pamiętaj jednak, że im bardziej zachęcisz ich do subskrybowania, tym bardziej prawdopodobne jest, że to zrobią. Aby stworzyć specjalny link, wystarczy wkleić link do twojego kanału plus specjalny modyfikator  „ /? Sub_confirmation = 1”. Na przykład przejdź do swojej strony i skopiuj adres URL.

Mój to: https://www.youtube.com/channel/UCz2iQsiIj0jAdd8svDoEkWQ/featured?

Jednakże, aby dodać przycisk łatwej subskrypcji, musiałbym dodać dodatek /? Sub_confirmation = 1.

Zmienia to na: https://www.youtube.com/channel/UCz2iQsiIj0jAdd8svDoEkWQ/?sub_confirmation=1

Jak widać, kiedy ludzie klikną ten link, pojawia się automatycznie przycisk subskrypcji. Aby skrócić ten link (spójrzmy prawdzie w oczy, jest to okropnie długie), możesz użyć skrótu łącza, takiego jak https://bitly.com/.  

INSTAGRAM

5. Wykorzystuj hashtagi w story Instagrama

Jednym z najlepszych sposobów na stworzenie pasywnego pozyskiwania śledzących na Instagramie, jest użycie szerokiej gamy hashtagów. Wszyscy dodawają je do zdjęć, ale ało kto używa ich w story. Od dziś twoje historie mają szansę zaszeregowania w historii Hashtag; dlatego osoby przeglądające te hashtagi będą miały szansę natknąć się na Twój wpis. Jeśli podoba im się to, co widzą, pójdą za wami.

Wykorzystaj te narzędzia i osiągnij sukces

Kluczem do sukcesu w mediach społecznościowych, jest dostarczanie spójnych, wysokiej jakości treści, a następnie wykorzystanie strategii, która pomoże wyświetlać te treści przed innymi. Oznacza to użycie każdego dostępnego narzędzia, aby dotrzeć do publiczności. Korzystając z tych sztuczek, na pewno dostrzeżesz korzyści.  

Do następnego,

Kamil Dyrtkowski  

Jeśli doceniasz wartość - udostępnij dalej.

 

[ulp id='uZIjRsqOAPjXkxX4']

WIĘCEJ POSTÓW DLA CIEBIE

Dlaczego ludzie krytykują przedsiębiorców

Zacznijmy od określenia kto tak na prawdę jest przedsiębiorcą. Czy jest to tylko osoba, która założyła firmę i jest prezesem? Czy może coś więcej? Według mnie przedsiębiorca to osoba, która cechuje...

Finansowanie firm Poznań

Finansowanie firm Poznań Jak znaleźć dobrą firmę w Poznaniu, która pomoże w szukaniu najtańszego kredytu? W Poznaniu i okolicach istnieje ogrom firm świadczących usługi pośrednictwa...